Thursday, 27 November 2014

Pinjaman Peribadi Koperasi UKHWAH.. DIJAMIN KADAR TERENDAH DIPASARAN!!




Koperasi Ukhwah merupakan Koperasi yang kadarnya terendah setakat ini. Dana Koperasi Ukhwah adalah dari Maybank.

Permohonan adalah dipelawa kepada semua kakitangan kerajaan persekekutuan, negeri atau syarikat GLC terpilih.

Lokasi : Temerloh, Bera, Jengka, Maran dan seluruh Malaysia

Kadar Keuntungan / Interest : Kadar TETAP serendah 4.35% (tempoh pinjaman 1-2 tahun sahaja), dan 4.65% (pinjaman 3 tahun hingga 10 tahun)

Payout / Tunai di tangan : 93.5% dari jumlah loan - RM490

Tempoh : Minimum 2 Tahun hingga Maksimum 10 tahun*

Had pinjaman : Minimum RM2,000.00 hingga Maksimum RM250,000.00

Kelayakan : Pemohon yang mempunyai gaji serendah RM600.00 ke atas adalah layak untuk memohon pembiayaan ini.

Umur kelayakan : 19 tahun - 57 tahun

Tempoh Proses sehingga dapat duit : 2 minggu - 4 minggu**

Yuran : RM30.00 (Dipotong dalam jumlah loan)

CCRIS DITERIMA, CTOS JUGA LAYAK (Tidak melebihi RM30,000.00)

DAN YANG PALING PENTING, SEMUA URUSAN TIADA UPRONT / DUIT PENDAHULUAN DIPERLUKAN. TIADA CAJ TERSEMBUNYI, TIADA CAJ PROSES PERMULAAN. SEMUANYA PERCUMA UNTUK ANDA.

*Bank Negara Malaysia telah menetapkan tempoh maksimum bagi pinjaman peribadi sehingga selama 10 tahun sahaja berkuatkuasa pada 16 September 2013.

**Bergantung kepada dokumen sokongan (tiada query / pemulangan balik kepada pemohon dari pihak koperasi)

#################################################################################

Dokumen-dokumen yang diperlukan untuk memohon Pembiayaan Peribadi UKHWAH :

1. 1 slip gaji asal TERKINI

2. 3 salinan slip gaji untuk 3 bulan TERKINI*

3. 3 salinan kad pengenalan depan dan belakang pada satu muka surat. Lebih baik jika jelas dan berwarna*

4. Surat Pengesahan Jawatan (format koperasi) MESTI ditandatangani oleh Pegawai Gred 41 ke atas.

5. Salinan Muka Depan Buku Bank atau Penyata Bank TERKINI Bank MAYBANK. Mesti ada Akaun MAYBANK**

6. Penyata Penyelesaian ASAL dari mana-mana institusi (Jika ingin membuat pinjaman bertindih / overlapping)

7. Salinan Surat Opsyen Pilihan Bersara*

8. Salinan Surat Tawaran Bekerja jika tempoh perkhidmatan kurang 1 tahun dan belum disahkan jawatan*

*Semua salinan mesti disahkan oleh Pegawai Gred 41 ke atas.
** Salinan buku bank boleh disahkan oleh pegawai bank berkenaan atau Pegawai Gred 41 ke atas.

Untuk semakan kelayakan atau sebarang pertanyaan, jangan malu, jangan segan untuk hubungi saya SEKARANG!!

Untuk pemohon yang layak, borang akan dipos menggunakan POSLAJU atau POS EKSPRES. Dijamin sampai esok!! 

Bagi yang berada dalam kawasan yang berhampiran, boleh hubungi saya untuk temujanji untuk semua urusan berkaitan.

#################################################################################

AMARAN :

JIKA TERDAPAT TRANSAKSI YANG MEMINTA WANG UPRONT / WANG PROSES, ABAIKAN MEREKA KERANA KOPERASI TIDAK MENGENAKAN SEBARANG CAJ KEPADA PEMOHON SEBELUM PERMOHONAN DIPROSES. SILA LAPORKAN KEPADA POLIS JIKA TERDAPAT KEGIATAN MEMINTA WANG KEPADA ANDA UNTUK TUJUAN MEMOHON PINJAMAN. SESUNGGUHNYA KEGIATAN TERSEBUT ADALAH SALAH DISISI UNDANG-UNDANG. 

~HANIE~
Emel : hanie8303@gmail.com
Telefon : 013-9932280 (Call / SMS / Whatsapp / Wechat)


2 comments:

  1. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete
  2. Halo, nama saya LAURA ROIS saya ingin berkongsi dengan anda kesaksian yang indah ini, saya mempunyai masalah dengan gadai janji rumah saya dan kereta saya, saya tidak mempunyai wang pada saya
    saya pergi ke bank saya untuk mendapatkan pinjaman sebanyak $ 700,000.00 dari mereka dan mereka menolak saya kerana saya tidak dapat menjimatkan jumlah itu untuk masa yang lama sekarang dan saya tidak mempunyai cagaran yang baik untuk mendapatkan pinjaman saya keliru sehingga saya melihat satu iklan pemberi pinjaman wang (SYARIKAT PINJAMAN WANG TRUST), anda boleh mendapat sehingga $ 1000 hingga $ 1 000 000 00

    Saya mendapat pinjaman saya dan saya membuang semua hutang saya dan saya kini gembira.
    Dengan hanya 3% anda boleh gembira seperti saya, mereka memberikan apa-apa jumlah yang anda mahukan
    Hubungi mereka hari ini melalui e-mel ini: trustfundfinaceservice@gmail.com
    Anda tidak akan menyesalinya.

    ReplyDelete